tirsdag den 23. august 2011

Choko cupcakes og brombærcupcakes

Jeg har desvære ikke rigtig fået skrevet her inde de
sidste par dage :(


var så heldig at jeg skulle til tandlægen idag.... hader tandlægen og så på min fridag :(
har fået lavet en rodbehandling og det er ikke smertefrit...

så har brugt det meste af dagen under tæppet på sofaen samt smertestillende stående parat på bordet.


alligevel fik jeg lavet lidt i køkkenet..





 cupcakes med chokolade og nogle med brombær.

opskrift på chokolade cupcakes:

4æg
150g margarine/smør
4dl. sukker
7spsk kakao
2tsk bagepulver
1 dl mælk
3dl. mel
75g hakket chokolade

æg og sukker piskes luftigt. smelt margarinen sammen med kakaoen og mælken.
pisk forsigtigt ned i æggemassen. vend derefter bagepulver og mel i.
ca. 20min 175


Ingen kommentarer:

Send en kommentar